*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 26 listopada 2016

3xp

do pooglądania:
 energetyczne i pełne witamin bukiety

do posłuchania:
Maria McKee Pokaż mi niebo (tekst z tłumaczeniem TU)

 Latamy ponad wszystkim

do przygotowania:
kanapki z chleba razowego z serem białym i kawa zbożowa Inka
kanapki z serem białym, twarogiem, kawa zbożowa, inka
prawdziwy wiejski ser biały, jeszcze można posmakować takich rarytasów

8 komentarzy:

  1. I takie śniadanko to ja lubię :) Bardzo lubię kawę zbożową Ink, szczególnie z dodatkiem mleka :)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas króluje już od jakiegoś czasu... z pewnością częściej ją pijemy niż herbatę :)

      Usuń
  2. :) twaróg z plasterkiem avocado, spróbuj :) na tym chlebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awokado nie kupuję, ale z podpowiedzi skorzystam

      Usuń
  3. Ja ostatnio odkryłam w polskim sklepie twarog bialy wedzony i uwielbiam go na zwykłym pumperniklu Ach takie sniadania sa super swieze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wędzony ma dłuższą trwałość. :) I smakowałam ostatnio taki samodzielnie wędzony chociaż kupowany z marketu. Pięknie pachniał i pysznie smakował.. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ta piosenke....a chleb z bialym serem zawsze jest dobrym sniadaniem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ta piosenke....a chleb z bialym serem zawsze jest dobrym sniadaniem...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...