*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 7 maja 2015

techniczne foto wyzwanie u Rudej

do 21.05.15 foto wyzwanie u Rudej
tematy ciekawe, kilka prób zrobiłam:
2. zdjęcie telefonem

3. zdjęcie czarno-białe o małym kontraście








13. makro
14 do góry nogami



15. reguła trójpodziału


20. zdjęcie pod światło




22. zdjęcie podkreślające kształt obiektu



23. porusz aparatem w trakcie robienia zdjęcia

24. zaparowany obiektyw, można podejrzeć: 2 pierogi, drobno pokrojoną kiełbaskę z cebulką

26. obróbka w programie graficznym
30. zasłoń dłonią część kadru

Podsumowanie wiosennego wyzwania u Rudej

8 komentarzy:

  1. Ja się zapisałam na korepetycje u jednego młodego oblatanego w foto. Instrukcja obsługi mojego aparatu ma ponad 300zstron. Po 20tej skapitulowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to podziwiam pomysł :)
      Ale masz, może nawet trochę zazdroszczę :)

      To takie próby, ale ciągle nie mam takiego prawdziwego pomysłu na zdjęcia. Próbuję, próbuję ale jeszcze sporo przede mną :)

      Usuń
  2. Miód malina, uśmiechy posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łapę ze śmiechem :)
      i oczko wypuszczam :)

      Usuń
  3. reguła trójpodziału, cokolwiek to znaczy, podoba mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MM powinna Ci się jeszcze owsianka podobać (i woda z cytryną i miodem w dzbanuszku w serduszka)

      żartuję oczywiście, wiem ,że mam lepsze zdjęcia, ale marzył mi się udział w wyzwaniu, a zdjęcia kompletnie nie chciały wyjść.
      Już nawet nie chciałam ich zamieszczać w poście. Ale pomyślałam, ze to by świadczyło o poddaniu się, bo nowych nie zrobię. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. i wzajemne pozdrowienia posyłam. A u Ciebie tak pięknie :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...