*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 14 maja 2015

moje blogowanie...

Do stracenia już mam tylko wino i śpiew.
Najważniejszy jest czas, w którym robię, co chcę. 
wino i śpiew      PIN

Zdecydowanie łatwiej jest mi prowadzić bloga, jeśli staram się pisać i publikować posty systematycznie. Kilkudniowa przerwa powoduje zastój i to od razu. Pomysł i napisanie kolejnego postu staje się niezwykle trudne i zwlekam z tym do następnego dnia.

Blogowanie jest dla mnie łatwiejsze, jeśli zamieszczę zdjęcie lub jakieś zdanie bez przeciągania tego w czasie.

Czasem przygotowuję kilka postów wcześniej i potem planuję w bloggerze ich publikację: jak zaplanować automatyczną publikację postu



serduszka (Dicentra)
 Inne nazwy rośliny: serduszka okazała, ładniczka okazała, serce Jasia

11 komentarzy:

  1. Serce Jasia ... bardzo ładne. Moja Babiśka trzymała takie suche w wazonie, ale były pomarańczowe ,a nie amarantowe...

    Ja zupełnie nie wiem jak wykrawam czas na blogowanie ;-)

    Uścisków moc ślę i kwa, kwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suche, pomarańczowe w wazonie to mogłyby być miechunki, o takie :)

      https://www.google.pl/search?q=miechunki+rozd%C4%99tej+%28Physalis+alkekengi%29&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=u5FUVbyMAYaSsgHrv4CoBA&ved=0CCcQsAQ&biw=1440&bih=742

      Usuń
    2. Masz rację Alis... Obejrzałam, w wazonie to były miechunki - też fajna nazwa. A serce Jasia teraz się uważniej przyjrzałam różni się, bo jest bardziej płaskie i jest na dole z takim ... kutasikiem ;)

      Buziaki :)

      Usuń
  2. Piękna roślinka serduszkowa... zblogowaniem jest u mnie podobnie, obiwam się, że jak zrobiłabym sobie dłuższą przerwę, nie wróciłabym już do bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nastąpi dzień zakończenia: u mnie lub u Ciebie, ale na razie cieszę się, że Cie poznałam w wirtualnym świecie :)

      Usuń
    2. też się cieszę, u mnie ten stan trwa nieprzerwanie od 2004 roku, wcześniej na blogu, później na wp, aż w koncu osiadłam na blogerze, chyba za długo bloguję, nie umiem już bez tego dziennika... chyba lubię mieć świadomość, że mam gdzie wrócić.

      Usuń
    3. dla mnie fajnie jest mieć taki mały własny kąt. Coś w rodzaju schowka za szafą lub ukrytego domku na drzewie :)

      Usuń
  3. serce Jasia - piękna nazwa, nigdy nie słyszałam...pięknie blogujesz Alis, znowu dowiedziałam się od Ciebie czegoś nowego ;)

    a czy jest, wśród kwiatów, albo roślin, serce Małgosi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spotkałam jeszcze, ale będę szukała

      może z kwiatem paproci rośnie ?

      :) dziękuję MM

      Usuń
    2. powinnam napisać:
      dla Ciebie będę szukała...
      :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...