*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 12 maja 2015

morze w Ustce

a w sobotę pozdrowiłam od Was morze w Ustce
sobotnie popołudnie nad morzem, oblizane wargi miały słony smak............
i specjalne morskie kolory dla BB
woda, niebo, statek piracki, mewa i ludzie nad morzem.... 
i chyba zamek na piasku tam był......

14 komentarzy:

  1. Ależ bym pojechała nad morze! Toż to mój żywioł, a ja tak daleko... Pięknie Ci było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pięknie. Tak stać, podziwiać słuchać szumu fal, i zlizywać sól z warg. Morze ma taką MOC :)

      Usuń
  2. Alis, wielkie dzięki za te kolory :) Morze ma magię, ten bezmiar i wiatr ... ech, fajnie :)
    Uścisków MOC ślę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, widzę, że Zatoka to nie to samo co pełne morze.

    Pięknie!

    I pogoda, jak widać dopisała. Cieszę się bardzo, ze tak miło spędziłaś sobotni czas :)

    ...a u mnie wciąż choróbska, pogotowie, sor, szpital - walczymy od lutego i końca nie widać, znowu jest nawrót choroby ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siły MM, trafnych decyzji i mądrych lekarzy wokoło. Posyłam dobre myśli. Trzymajcie się ciepło
      :)

      Usuń
    2. MM ... tak mi przykro... :((((
      u nas wiosna też robi swoje :(((((
      :*****

      Usuń
  4. gdzie tam morze do Twojego oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu zazdroszczę ;-) Pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...