*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 11 maja 2015

Renia 16

11.05  Renia   spaceruje po wybiegu dla kur i kaczek w towarzystwie dumnego kaczora. Szybko łapie podrzucony chleb, ale zdecydowanie wybiera kawałki bez skórek. Kaczor długo nie zniżał się do zbierania rzuconych kawałeczków, patrzył na wszystko z góry. Jednak gdy raz posmakował rzuconą pajdkę, to podchodzi też, aby zdążyć na rozrzucone smakołyki.

Od 06.04 na 10 jajkach siedzi koleżanka Reni, jest bardzo sumienna, nie widać jej, aby opuszczała gniazdo więc może doczekamy się w tym roku własnych kaczuszek.

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za koleżankę Reni i jej przyszłe kaczątka :)
    Kwa, kwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam, to samo co Beata, więc się podpinam, trzymam kciuki i niech Renia nie będzie taka, niech też usiądzie pipka jedna

    OdpowiedzUsuń
  3. cosik mi się zdaje, że nie spieszno Reni do bycia mamą ;)

    mamy tu prawie telenowelę pt. Renia a kaczuszek jak nie ma tak nie ma ;)))
    trzymam kciuki za koleżankę Reni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, a ja pewna siebie, mądralińska byłam. Kaczka usiadła-- będziemy mieli ze 20 kaczuszek. Jeszcze chwalić się zaczęłam. A tu wcale nie taka prosta sprawa. I nasze małe marzenie o własnych kaczkach francuskich oddaliło się w czasie.

      Dziękuję za kciuki, przydadzą się.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...