*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 9 maja 2015

3 razy pe

do poczytania:
o witaminie B u Karoliny

do posłuchania:
Dzięki losie
Za to żeś dał mi w darzeTwarze, twarze
Te bliskie twarze
Że mi dałeś tę jasną oczywistość
Im świat większyTym bliższa bliskość

do przygotowania: 
tortilla:

domowa tortilla
można tortillę przygotować w domu,
 przepis tutaj
sos w mojej wersji: łyżka jogurtu, łyżka majonezu i łyżka ketchupu

11 komentarzy:

  1. dzisiaj woje pe pepyszne :)) - wszystko pepyszne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabrakło słowa jest ;)

      Usuń
    2. było, wszystko znikało w szybkim tempie

      :)
      udanego tygodnia

      Usuń
  2. Tortilla wegetariańska chyba, z jakimś serkiem ? Też bardzo lubię taki sos na szybko :) A w ogóle to uwielbiam wszelkie sosy i dlatego powinnam się gimnastykować ;)
    To w nawiązaniu do sprawy nawyków.
    Miłej niedzieli Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat jest schab, który został z obiadu, drobno pokrojony :)
      też lubię sosy

      Usuń
  3. Pycha, narobiłaś mi smaka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czas przygotować :)
      okazało się nie trudne (zawsze można tortillę z lidla użyć), a smaczniejsze niż kupione :)

      Usuń
  4. u nas tortila była wczoraj, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u nas dziś zupa parzybroda bedzie :)

      Usuń
    2. aaa już znalazłam, u mnie to się mówi, że z młodej kapusty. Smakowicie :)

      u mnie buraczkowa z fasolą maślaną ::)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...