*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 24 lutego 2015

Renia 8

24.02  Renia o 7. 30 w najlepsze zażywała kąpieli, mocząc piórka w wodzie i czyszcząc się dziobem. Podeszłam do gniazda z nadzieją, że podejrzę jajka. Zaglądam, a tam w najlepsze siedzi sobie... kura. Czekam na powrót Reni, a ta gdy zobaczyła podstępną złodziejkę zaczęła w jej stronę syczeć i próbowała ją zgonić. Nic z tego, kura siedziała w najlepsze........ Postanowiłam poratować kaczkę i gniazdo, zgoniłam kwokę. Renia szczęśliwa zajęła swoje miejsce. Po jakimś czasie zajrzałam jeszcze raz, a tam nad Renią stały dwie kury i gdakały złośliwie. Jeszcze później przed kaczką siedzącą na gnieździe leżało jajko kurze.


11 komentarzy:

  1. Takie to są kury! Uwielbiają podkładać swoje jajka - jak jakieś kukułki! Dlatego jak moje kurki kwoczą, to je odseparowuję od reszty stada i na czas wysiadywania stają sie więżniarkami w skrzynkach po jabłkach!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że piszesz. Dwa tygodnie temu kupiliśmy skrzynkę jabłek- ze skrzynką. Już ją oglądałam, na co może się przydać, a tu faktycznie dla kury :)
      Spokojnego i wesołego wieczoru dla Was

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wszystko należy do niej? myli się :)

      Usuń
    2. Nie wątpię :) w końcu Pani jest tylko jedna :) Tak powiedziała królowa Elżbieta, ale mogę się mylić :)

      Usuń
    3. zawsze królowa jest tylko jedna!!!
      ( chociaż czasem do czasu)

      Usuń
    4. Dobrze, że już nie ścinają głów... uff

      Usuń
  3. Biedna Renia, nawet się wykąpać nie może w spokoju bo ją będą kury mobbingować :(
    A to zejście z gniazda to było to pierwsze, czy drugie dozwolone ustawą wysiadywania ?

    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, bo nie widziałam jej wcześniej.

      słońce sie u mnie uśmiecha :)

      Usuń
  4. Wpadłąm z pozdrowieniami wiosennymi w sumie:):) tak ciepło:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wiosny przyniosłaś, => dziękuję z serducha całego

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...