*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 20 lutego 2015

dobro wokół nas III

Już zbierałam okruchy szczęścia, pozbieram znowu:
  •  Dziewczyny I. i D.  (kumpele ze stołu z Dnia Kobiet 2014) przyszły, przyniosły, posiedziały............Fajne, prawdziwe Dziewczyny, ile radości przyniosły. Plany na Dzień Kobiet 2015 omówione.
  • pierwsze spotkanie na szkolnym parkingu, drugie spotkanie w osiedlowym sklepie, i...bardzo miła rozmowa, okazało się, że Pani mnie zna z widzenia, a ja niestety Jej nie. Ale miło tak porozmawiać z uśmiechem....
  •  sympatyczne  babskie spotkanie na plotkach......... (ależ doinformowana o wszystkim się poczułam) 
  • ciekawy i serdeczny e-mail, pełen ciepłych słów
  • udział w pewnej blogowej niespodziance,  konspiracyjnej akcji pod kryptonimem   „(JB) "

alis moja alis
trochę lata, na poprawę humoru i wesoły uśmiech.....

lilia, laurki, letnie przetwory pełne słońca, lekki podmuch  :)


dobro wokół nas II

9 komentarzy:

  1. Prawdziwe Dziewczyno, to skarb :)))
    Serdecznie Cię ściskam Alis, prawie prawdziwa Dziewczyna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sobie trochę tych okruchów zapisać, bo tak szybko ulatują z pamięci

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Staram się, bo szybko znikają takie drobiazgi....
      Człowiekowi to się marzy zawsze więcej...
      :)

      Usuń
  3. Takie proste, codzienne dobre słowa, usmiechy - perełki!
    Tak, trzeba to dostrzegać i cieszyć sie tym. To jest smak życia.
    Usmiech zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niedawno dotarło do mnie, że mkniemy, pędzimy.........., sięgamy po więcej. A nie dostrzegałam tego co blisko, co mam, co mnie cieszy, Zapisuję sobie, bo tak szybko o miłych rzeczach zapominamy, a chcielibyśmy gwiazdkę z nieba.
      Dziś rozmawialiśmy z K., którego hobby to pszczoły, nasze kaczki to przy nich "pikuś"
      :))) dziękuję uśmiechami

      Usuń
  4. Wybornie :) tym latem to mnie miło połechtałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. mała, konspiracyjna akcja pod kryptonimem „(JB) Jarecka`s Birthday” (propozycja nazwy z samego Mamelkowa¡) ) , oznacza, że do Jareckiej trafi blisko 50 kartek pocztowych* !!! "

      i trafiło :)

      i niech pozostanie wspomnienie miłej zabawy na blogach.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...