*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 10 lutego 2015

Renia 3

09.02  Renia z niecierpliwością oczekiwała czasu karmienia. O! SĄ!. Szybko wstała z gniazda i podbiegła do koryta: PUSTO !. Gospodarze dbacie o mnie? Kwaa,Kwa,Kwwwa. Z podniecenia zostawiła gniazdo nie przykryte puchem, piórkami.... Udało się policzyć: 14 sztuk. Dla Kaczki-Mamy wrzucono ziarna pszenżyta i paszy smakowitej. Szybko przełykała Renia posiłek i popiła wodą z wiaderka. Wiedziała (???), że skarby w gnieździe są strzeżone przez najważniejsze istoty w stadzie!


 Renia 1
Renia 2

4 komentarze:

  1. Tajemnicza Renia nie pozwala się fotografować? Tak bym chciała ja zobaczyć :) Czternaście jaj, ajaj !

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest, gdy ustawia się posty, nawet dwa na raz polecą :) Coś pokręciłam w ustawieniach.
      Zdjęcie Reni? Muszę pomyśleć :))))

      Usuń
  2. Pięknie proszę o zdjęcia Reni. Igor też może być :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...