*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 21 lutego 2015

kurczak z ananasem

 

 nowe danie, "por az" pierwszy z dietetycznego, lżejszego przepisu
u Sąsiadki mówią na nie potrawka, bo w smaku trochę przypomina sos do potrawki z rosołu
lekkie smaczne danie, coś w rodzaju leczo lub bigosu, odgrzane jest jeszcze smaczniejsze
więc to propozycja na obiad, kolację lub śniadanie

kurczak, por ananas
smaczne, lekkie danie: mięso, warzywo i owoc

 jak pokroić pora w piórka:

a tak:



 jak pokroić pora w piórka
tak pokrojony por inaczej smakuje

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że mi przypomniałaś o tym przepisie... dziękuje pięknoto :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. całkiem odcięta od bloga nie jestem, ale ograniczenia mam :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...