*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 25 stycznia 2019

rosół

rosół

natchniona postem o tej zupie, bez której nie wyobrażamy sobie posiłków, w czwartek też wrzuciłam do garnka kurę.........



pomarzyłam o kluseczkach, ale nie mam aktualnie sitka. Tak mi się zamarzyły, że zamówiłam własne sitko. od razu jaśniejszy dzień się wydaje....
nawet mam własny ocet jabłkowy... tylko zapomniałam dolać łyżkę...

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rosołek, najlepiej zimą. Podobno najlepszy z 3 rodzajów mięsa, wolno gotowany i oczywiście z domowym makaronem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście z pozostałości przygotowałam galaretę drobiową, kluseczki dopiero za kilka dni będą mozliwe.. :D

      Usuń
  2. Ugotuję jutro :-) Mąż będzie zachwycony a syn pójdzie na pizzę do baru :-) Nie wiem czy się porwę na makaron swojski, zobaczymy...U nas super zima, śnieg prószy jak puszek i lekko zawiewa, cudnie jest. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pieczonego kurczaka robię pizzę, na bazie takie rosołu można przygotować pół litra zupy którą lubi. :D. jakaś pomidorówka lub ogórkowa. Chyba, że wypad na pizze to taka fajna przyjemność.

      Usuń
    2. On lubi pizzę, a zup nie tyka wcale. Żadnych jeść nie chce. Dorosły jest, niech je co lubi :-) A my z mążem rosołek bardzo lubimy. I jutro on sobie pomruga powolutku na kuchence.

      Usuń
  3. Dobry rosół nie jest zły :)
    Ja jednak pozostanę przy zupie owocowej z kluseczkami ryżowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dietetyczny czas u Was... u nas grypy, musze wspomacze stosować... :)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi apetytu! Może w niedzielę ugotuję taki rosół! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, był przepyszny.... postawiłam na długie gotowanie na małym ogniu, bo zagrypieni u nas niektórzy strasznie. Cebula, czosnek, warzywa, rozgrzewające przyprawy i pieprz. Była moc :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...