*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 19 stycznia 2019

bardziej

... boli. Pełen optymizm ulotnił się. To ja dawałam mocy, koniaczka, popchnięcie do przodu z uśmiechem.


w piatek to ja pojechałam po uśmiech, trochę życzliwości i siły. Dostałam worek:
  • taki gośc dziś wieczorem?
  • najlepszy poczęstunek, bo zyczliwie podany
  • ale co się stało? z niedowierzeniem moje "bateryjki" zapytały. Bo to ONI, zawsze po dobry humor, przybiegali do mnie....
Dziękuję. Wróciło w potrzebie.

1 komentarz:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...