*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 10 stycznia 2019

rok kalendarzowy

podrzucam moje ulubione podręczne kalendarze. Szybszego podglądu daty nie znam. Przekręcam, zaznaczam, zerkam -mam. Ciągle mnie fascynują, uwielbiam je. Uśmiechy dla Was Dziewczyny....

trudno jest skleić porządną bryłę, gdy się nie chodzi do szkoły....
mały to z kartki A4, kostka to dwie strony A4 , duży to ogrom, nie skorzystam- bo mnie przytłacza......




pisałam o nim TU
link do generatora: kalendarz na 2019


................zawsze myślałam, że klejenie brył nie jest trudne.........

6 komentarzy:

  1. Świetne te kalendarze! Ktoś miał niesamowity pomysł!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To generować i na drukarkę :D Z moim z 2018 roku nie mogę się rozstać. To Ty mnie zainspirowałas pisząc o wyrzuconym kalendarzu. Dziekuję :D

      Usuń
  2. kazdy ma taki kalendarz, jaki potrzebuje, :) mnie wystarcza ten w telefonie i laptopie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kilka razy w tygodniu konsultuję i umawiam daty, kostkę trzyma pod ręka, na szybki rzut oka.:D. w telefonie tez kożystam, przydaje się bardzo .

      Usuń
  3. Staram się zapomnieć o istnieniu takowych. W telefonie zapisuję przypomnienia o wizytach niezbędnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze tygodniowy rozkład do tego. Ale ten całej Rodzinki dotyczy. Włącznie z najmłodszym wnuczkiem. :D

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...