*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 8 stycznia 2019

jednostka....

  • taki los człowieczy, jedna osoba niczego nie zdziała, niczego sama nie osiągnie..., ale pomoc, porady i podpowiedzi są najcenniejszym darem jakim dzielimy się z drugim człowiekiem
Dziękuję
 Pod poprzednim moim postem zostawiłyście mi bardzo cenne podpowiedzi, w każdym z  komentarzy znalazłam zdanie, które koniecznie chciałabym zachować, bo doskonale pasuje do mojej obecnej sytuacji:
  • Czasem jednak tak namotam, że muszę czekać, aż ciąg wydarzeń, spowodowany moimi wyborami w przeszłości się wypali :-) U mnie to tak działa.
  •  Tak sie ostatnio zastanawiam, że tyle sobie ludzie wzajemnie zyczeń noworocznych składają, tyle serdecznych słów wypowiadają (a moze tylko sztampowych, trudno czasem rozpoznać) i wszystko to wpada w jakas czarną studnię. 
  •  No cóż, życie to chyba ciągła walka z przeciwnościami, jedni radzą sobie lepiej, inni w ogóle, ważne by próbować coś z tym życiem robić
  • sokowirówkę kiedyś komuś pożczyłam, ale nie pamiętam komu....

2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...