*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 23 listopada 2018

ocet

mój pierwszy ocet jabłkowy i i mój pierwszy test:

ocet jabłkowy
Jest dużo kwaśniejszy, niż ten smakowany podczas warsztatów jabłkowych. Kilka łyżek z ciepłą wodą smakowało nieźle, dopóki było ciepłe wręcz bardzo dobrze. Bez porównania do napoi kupowanych ze sklepu. Wygląda lekko zmącony, ale był klarowny i gdy opadną drobinki na dół to myślę, że kolor jest dobry.

ocet jabłkowy
ocet jabłkowy
na warsztatach Pani poczęstowała nas takim octem z ciepłą przegotowaną wodą, 
na warsztatach
ocet jabłkowy

10 komentarzy:

  1. To gratuluję. Mnie zachwyciło zdjęcie a przede wszystkim ten ogólnie wszystkim znany motyw kuchenny ale mnie się bardzo podoba. Waham się przed położeniem tego typu płytek ale skoro tak mocno zabiło mi serce na widok twojego zdjęcia to chyba już mam pewność :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje płytki lubię do dziś. Nic mi się nie znudziły i jestem zadowolona z wyboru. Strzał w dziesiatkę. Po fakcie inaczej rozłozyłabym pojedyncze małe płytki bo teraz częśc mam zasłonięte. Połozenie takich płytek z obrazem lepiej planować juz wczesniej. Poustawiaj to co stawiasz na blacie i wtedy planuj obrazek lub małe elementy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. już się ustało i w realu jest klarowny, a nawet przezroczysty

      Usuń
  3. Lubię takie octy. Są zawsze zaskakujące w smakach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej porcji jest moc. zachęciło mnie to do kolejnej próby

      Usuń
  4. Do tej pory ocet kojarzył mi się jako przyprawa do potraw. Nie sądziłam, że można go traktować jak sok.(bo chyba jest różnica między sokiem jabłkowym uzyskiwanym z owoców, a prezentowanym octem? Czy może w tym przypadku ocet i sok, to synonimy?).Jeżeli mój komentarz wyda się głupi, to weź poprawkę, że występuję jako dyletantka kulinarna, która w żadnych warsztatach nie brała udziału. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sok to wyciskany z owoców surowiec, a ocet: Cały proces produkcji octu jabłkowego opiera się na fermentacji. Powstają wtedy znaczne ilości kwasu octowego, który stanowi główny komponent octu jabłkowego.

      Usuń
  5. Octy naturalne bardzo lubię. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...