*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 26 stycznia 2019

3xp

do poczytania:

o kadrach codzienności

do posłuchania:
Bo nadzieja to niebezpieczna rzecz 
Do posiadania dla kobiety takiej jak ja


do przygotowania:

jagodowa chmurka:
bezbarwna galaretka rozpuszczona w wodzie, 1ubita śnieżka i 0,5 l mrożonych jagód. Zmieszać, zmiksować. Część zmrożonych jagód wrzuciłam do gorącej galaretki. kolorek jagodowy, bardzo delikatny. Studzimy w blaszce lub w misce. Lub w pucharkach do deseru. Oczywiście mrożone owoce mogą być różne.


jagodowa chmurka


5 komentarzy:

  1. Ty to jesteś bardzo pracowita. Jak Ty to robisz, że Ci się chce ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytałam, posłuchałam, a słodycz zostawię na później, bo dziś mój mąż drożdżówkę robi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowicie wyglada ten jagodowy deser! Ja wczoraj upiekłam ciasto drożdżowe ze śliwkami. Przypaliło sie i od wierzchu i od spodu, ale i tak dobre!:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie tylko ślinka cieknie i na ten deser jagodowy i na ukochane przeze mnie ciasto drożdżowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kusicie drożdżówką, a beda tylko naleśniki...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...