*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 24 stycznia 2019

czas się dłuży...

... nie każdemu.
Trzynasty tydzień po ciężkiej chorobie. Trudy rehabilitacji, nie możność porozumienia z bliskimi....
  • Przemiła wizyta, pełna radości z drugiej szansy, ze spotkania. 
  • uśmiechy, zachowanie delikatne, życzliwość
  • można? w sytuacjach losowych - można.

5 komentarzy:

  1. Za mało mam danych, ale domyślam się, że o Ciebie chodzi, mam więc nadzieję, że leczenie i życzliwość bliskich zdziałają cuda.
    Miła wizyta i dobre fluidy potrafią więcej niż leki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostęp do mojego komputera ma więcej osób. Mój blog nie jest takim zupełnie anonimowym miejscem, ale nie chciałabym też zupełnie się ujawniać. To ze względu na to czasem moje teksty nie całkowicie jasne w odbiorze. Jest to zabieg celowy i niestety nieunikniony. Obraza myslących, że jakiś tekst jest o nich mogłaby być wielka :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...