*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 17 stycznia 2019

swojskie

wyroby będą.....
  • ile osób ostatnio opowiadało mi, ze kupuje ozorową czarną, (siedem osób - 4 babki i trzech facetów- stojąc w sklepie w kolejce, za panem, który kupował kilka plastrów ozorowej, też kupiłam- pierwszy raz w życiu. (kupować czarny ozorowy salceson???)
  • ten tradycyjny wyrób z krwi wieprzowej i ozorów stał się rarytasem. 33 zł za kilogram w naszym osiedlowym sklepiku
  • ile razy narzekałam Rodzicom: ja już nie chcę z czarną!!! , znowu czarna, i te ozory mam jeść?
zdjęcia będą, gdy temat ogarnę...... kochany blogu, przebiegam obok......

2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...