*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 20 stycznia 2019

"super blue blood moon"

Superksiężyc - kiedy pojawi się na niebie?

Najbliższa okazja do podziwiania tego zjawiska nastąpi w nocy z 20 na 21 stycznia 2019 roku. Częściowe zaćmienie zacznie się o godz. 4:33, z kolei pełne zaćmienie będzie widoczne od godziny 6:12 do 6:45. Co ważne, Superksiężyc będzie można podziwiać bez konieczności używania specjalistycznego sprzętu, a to oznacza, że jest to świetna okazja np. do zrobienia kilku wyjątkowych zdjęć.
Tym bardziej warto zatem zapoznać się z naszymi poradami, które pomogą wam w uzyskaniu efektownych zdjęć Krwawego Księżyca.



Bajka o pełni księżyca 

bajkę zamieściłam 20 stycznia 2012 roku...
tyle czasu jestem w tym miejscu....
dziękuję, że zerkacie.

księżyc, bajka, bajka o księżycu, o dwóch staruszkach i księżycu

2 komentarze:

  1. Wczorajszego wieczoru już świecił tak mocno i pięknie, że rozświetlił mi całe podwórko :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...