*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 31 sierpnia 2015

31 sierpnia – Dzień Blogów

Głównym założeniem Dnia Blogów, obchodzonego od 2006 roku, jest promowanie blogosfery i zainteresowanie czytelników innymi kulturami. Blogerzy zachęcani są tego dnia do wyszukania pięciu ciekawych blogów – najlepiej z różnych stron świata – i polecenia ich swoim czytelnikom. W ten sposób promowana jest również współpraca między autorami blogów.      www.kalbi.pl


Ja bywam:
U Aschley
U K.G.
u Hortenzie 



6 komentarzy:

  1. Jeszcze chyba nie wrosłam w ten świat. Bo 31 sierpnia kojarzy mi się jedynie z ... Solidarnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a tu już świat szybkich samochodów, komputerów i komórek,
      i oby tak zostało..... :)

      Usuń
    2. A pewnie, niech sobie wszystko będzie, to co nam się podoba, to co lubimy, co nas cieszy :) I niech pamięć zostanie o ważnych dla nas sprawach, datach, zdarzeniach.

      Uściski Alis :)

      Usuń
  2. Och, mam dziurę w mózgu! Bo pewnie bywam na jakichś zagranicznych blogach. na pewno bywam, ale mi teraz z głowy wypadły!:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie bywam na zaledwie kilku blogach. Ale moze znowu się "rozkrece"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że jest takie święto... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...