*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 11 sierpnia 2015

Perseidy

Widząc spadającą gwiazdę możemy pomyśleć marzenie


Perseidy, czyli meteory zwane również łzami św. Wawrzyńca, widoczne są na niebie w nocy,
 a noc perseidów 2015 przypadnie z 12 na 13 sierpnia. To wówczas zobaczymy piękny deszcz meteorów, którego orbita przecina się każdego roku z ziemską.


12 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, bo mam jedno marzenie ;)

    miłego dnia Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! To jutro! Postaram sie pamiętać i posiedzieć dłużej pod wiatą! Może uda sie dojrzeć cos z tych cudów na niebie.
    Pozdrowienia serdeczne, Alis!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto przygotować dobry kompot, coś do przegryzienia i posiedzieć wieczorem. A miejsce masz faktycznie cudne z niebieską zasłonką nawet :)))))))))))

      Usuń
  3. super... i tak nie sypiam nocami to może coś wypatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmyślam właśnie jak by tu zorganizować jakieś oglądanie, aby pozostało w pamięci :)

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że kiedyś widziałam takie zjawisko, choć jakoś tak szybko te "gwiazdy" śmigaly, że bylam bardzo zdziwiona. Może to bylo cos innego? Spróbuję jutro porównać :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać czy coś wypatrzysz :)

      Usuń
    2. Wylegiwalam się wczoraj w ciemnosciach na balkonie i:
      - poltora metra nad moja glowa smignal nietoperek,
      - bardzo wysoko lecial samolot: widziałam swiatelko i nagle go juz nie bylo choć niebo bylo bezchmurne (moze to nie był samolot?!),
      - nagapilan się w gwiazdy, czego dawno nie robilam i to bylo wystarczajace, aby poczuć szczęście,
      - pomyslalam o Tobie, że gdyby nie Ty nie zobaczylabym tego wszystkiego :-).

      Usuń
    3. u mnie niebo było zachmurzone, gwiazdy nie widoczne, ale pomarzyć mogłam w ciszy i spokoju :)

      Usuń
  5. u nas chmury jak co roku :) hehe

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...