*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 19 czerwca 2015

jak to jest?

że pisanie postów daje mi moc? Jakąś wewnętrzną siłę, pomysł na to aby się nie poddawać.
Przerwa w blogowaniu, pozwala czarnym chmurom przysłaniać niebo..........

okruchy szczęścia... muszę pozbierać....
Ludzie, czy są wśród nich Anioły
Ludzie, czy ........

kawę wypić? lepiej samej czy z kimś?

14 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że pisanie postów pozwala lepiej się przyjrzeć własnym myślom/sytuacji (nawet tym, których w tekście nie ma :-). A gdy do tego zdarzy się dobry kontakt z drugim człowiekiem, to z tego wypływa dodatkowa siła. Dobrego dnia :-). Bez chmur (bo to chyba lekka przesada, żeby w prawie-lecie tak często chmurzyło :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Często to komentarze pozwalają mi szybciej spojrzeć na sprawę z innej strony, tej lepszej :)
      Podpowiedź innej osoby rozgania te chmurzyska.. :)

      Usuń
    2. Dzisiaj przeczytałam ciekawy wpis o przyjaźni, że aby zaistniała i trwała, ludzi musi połączyć podobieństwo celów i cnót. Myślę, że większość blogerów też coś łączy i tą cechą jest wrażliwość i chęć dzielenia się. Samo spotkanie podobnych pod tym małym względem dodaje już chyba otuchy :-).

      Usuń
  2. napisanie posta to jak krótka sesja na kozetce :)
    jeśli pomaga - trzeba korzystać :)
    miłego piątku! :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wywalić z siebie emocje, korzystam z przyjemnością..., dobrego dnia i dla Was :)

      Usuń
  3. ktoś czeka i widząc nowy wpis uśmiecha się mówiąc - dobrego dnia Alis!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisałyśmy komentarze dokładnie w tej samej chwili :D Ty u mnie ja u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah te blogi, jakaś nić porozumienia i dobrych myśli przelatuje przez te światłowody..........
      To się uśmiecham: dobrego dnia Klarko

      Usuń
  5. I jakich fajnych ludzi można spotkać i się poznać, i się polubić :)))
    Miłego, dobrego dnia i weekendu Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnych, fajnych... ale najważniejsze, że jakieś pokrewne dusze też znajdujemy...
      pozdrowienia :)

      Usuń
  6. "znamy się tylko z widzenia a jedno o drugim nic nie wie, przez ulicę szeroką jak rzeka uśmiechamy się tylko do siebie, do siebie";)) - tak mi się jakoś ten tekst od razu skojarzył z Twoim wpisem i bardzo mi tu pasuje - metaforycznie rzecz ujmując :)

    a kawę lepiej jednak z kimś, zawsze to raźniej :)

    miłego popołudnia Alicjo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włączyłam piosenkę, uśmiecham sie do siebie. I do Ciebie MM, z myślami, ze blogowe ścieżki pozwoliły nam trafić do siebie.

      Dziekuję, bardzo ciepło myślę o Was i staram się tę dobrą energię posyłać. Tyle życzliwości tu na moim blogu i nie tylko, zostawiłaś....

      i tradycyjnie Twoje życzenia mają MOC. popołudnie pełne serdeczności było.

      Usuń
  7. Ja też mam tak, że gdy nie mam czasu, żeby napisać nowy tekst na bloga, jestem baaardzo poirytowana :) Wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...