*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 30 czerwca 2015

i troski spłynął z Brdą.......

byłoby wspaniale, gdyby część problemów mogła spłynąć z wodami rzek........

Letnia przygoda za nami. Spływ Brdą to cudowne przeżycie.
Brda przyciąga i woła..............
Pogoda dopisała, pośród zimnodeszczowych dni, ten nad wodę był doskonały. Nie za ciepło, nie za zimno, nie padało. Wody Brdy jednak zimne bardzo i przypadkowa kąpiel, czy pomoc innym do przyjemnych nie należały.

Kajakowe przygody: TU

14 komentarzy:

  1. i niech spływają... ;)
    fantastyczne są takie chwile zapomnienia....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się czasem wydaje, że spływają :-). Udało mi się kiedyś spuścić z rzeką kilka smutków. Wystarczyło, że postałam na moście, pogapiłam się w wodę, przepływające statki,barki, kajaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsadzasz w kajak i hajda problemy :))))
    Serdeczności moc Ci ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. może uda się zaplanować sobotnią lub niedzielną wycieczkę ?
      :)

      Usuń
  5. widzę , że ten spływ to już u Wasza tradycja - bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak piąty raz płynęliśmy...
      spłynęliśmy... i ostatnio ta sama trasa, bo za płytko na pierwszych kilometrach rzeki...............

      :)

      Usuń
  6. W ogóle obecność zbiorników wodnych działa kojąco, lubię przestawać nawet nad małymi, sztucznymi jeziorkami w parku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszesz, że to woda działa kojąco....... pewnie masz rację....
      pozdrawiam wesoło :))))

      Usuń
  7. Wiesz, co mi się marzy? Kiełbaski z ogniska... Tutaj nie wolno palić ognisk, pewnie są tacy, co palą, ale ja nie lubię łamać reguł, więc będę tu zaglądała i będzie mi ślinka ciekła....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, po prostu pięknie! Pływacie może też na kajakach ze swoimi psami? Warto spróbować. Na stronie https://gokajak.com/kapoki-dla-psow-53 są nawet specjalne kapoki dla psów

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...