*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 2 czerwca 2015

pełnia księżyca

02.06.2015 o 18.20

piosenka    
Blue Moon - Rod Stewart

kartka z kalendarza           

gdy ogromna tarcza Księżyca zagląda przez okna, czas przypomnieć naszą ulubioną bajkę o pełni księżyca

......... tak jest aż po dziś dzień. Gdy Księżyc stołuje się u Babci Pychotki, je dużo, staje się coraz grubszy i silniejszy i dzięki temu każdego dnia świeci na niebie jaśniej i dłużej. Gdy mijają dwa tygodnie, rozpoczyna stołowanie się u złej i skąpej Babci Chciwulki. A ta nie jest dla niego dobra. Jej posiłki są bardzo skromne, Księżyc każdej nocy opuszcza jej dom głodny i coraz bardziej chudy........

8 komentarzy:

  1. Moja ulubiona bajka , która zresztą mnie zwabiła do Ciebie Alis.
    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tej bajeczki;) ale pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciesze się, że mogłaś ją poznać u mnie :)

      Usuń
  3. lubię te pełne noce, bo śpię jak dziecię... tak jakoś się układa :* kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara!!! jedna z nielicznych..... bo inni się skarżą :)

      Usuń
  4. Bajeczka fajna,nie znałam.Mi księżyc patrzy w okno,może mnie podgląda?:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...