*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 18 czerwca 2015

czasem nie zdążę...

nie zdążyłam posmakować czereśni na młodym drzewie. Nie dowiemy się także w tym roku jaki kolor mają dojrzałe owoce.
Ktoś przyszedł, zerwał i zeżarł te kilka naszych czereśni. Zostały tylko ogonki
a ja zamiast posmakować, zrobiłam wtedy zdjęcie czereśni,

13 komentarzy:

  1. Świństwo! A może to ptaki? Choć to także nieładnie z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz rację, to tylko ja nie wierzę w Ludzi?

      Usuń
    2. Z ludźmi, jak to z ludźmi - raz lepiej, raz gorzej :-). Ale sąsiedzi mi mówili, że szpaki potrafią spustoszyć cały ogród. Radzili mi przykryć siatką krzaki borówek, bo podobno nawet za to się zabierają. Obym zdążyła...

      Usuń
  2. no to bezczelność!

    a teren masz ogrodzony?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam, ale tyle ludzi się u nas przewija, że nie ma szans namierzyć winnego.... ehhh

      Usuń
  3. a zapowiedziałaś groźnym głosem "jeślikogośprzyłapięna objadaniuczereśni to - nie - wiem- co - zrobię!"?

    OdpowiedzUsuń
  4. CHOCIAŻ MASZ ZDJĘCIE NA PAMIĄTKĘ ;/

    A może jednak to ptaki jak sugeruje TS ?
    Uściski na pociechę 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała ta pociecha: smaku nie znam, słodsze czy kwaśniejsze...ci one są ?????

      Usuń
  5. znamy ten problem z działki rodziców... naprawdę mnie wkurzają takie sytuacje...i naprawdę źle myślę o ludziach którzy taki proceder uprawiają :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niektórzy się tłumaczą, ja tylko 2 wzięłem....

      Usuń
  6. Najgorsze, że sobie smaku narobiłaś i zostałaś z nim bez tych czereśni. Ale szpaki to chyba nie zrywają z ogonkami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogonki smętnie wiszą.... może to ten stres wywołuje... Przyjdzie poczekać do przyszłego roku..... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...