*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 6 czerwca 2015

nad stawem

czasem można poznać smak ryby własnoręcznie złowionej......


może napiszę dla ciebie wiersz o rybach

dziadek uczył mnie łapać robaki
po burzy wypełzały z ziemi
trzymałam je w lodówce

Malina do wódki zjadł trzy
pozostałe mogły być zabójcze
więc wyrzuciłam
łuski przez okno

czekaliśmy w milczeniu na branie
siedem razy

przypominałeś pierwszorzędną miłość
do greckiej kuchni
śledzie z beczki wciąż nas dzielą

w morzu
w tym do którego nie mogę dojechać
 
autorka wiersza:

 

15 komentarzy:

  1. no to gratulacje! na pewno była smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, jak mój dziadek żył, zabierał mnie ze sobą na wędkowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to czarna magia, mogę kij trzymać, ale nic nigdy nie złowiłam.......... :)

      Usuń
    2. w czekając na malinę jest taki wiersz...

      http://wcieniuskrzydel.blogspot.ie/2011/08/moze-napisze-dla-ciebie-wiersz-o-rybach.html

      Usuń
    3. czy mogę go tu wkleić, pasował by mi tu :)

      Usuń
    4. Będzie mi bardzo miło :*

      Usuń
  3. Może jestem Kaczka Dziwaczka, ale ryby niekoniecznie ;)
    No chyba, że wyhodują bez ościste :) Ale czas nad wodą i to z rodzinką miło spędzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryby bezościste..... wiesz, że to nie niemożliwe........... :)

      Usuń
  4. Gratuluję! Myślę, że była najsmaczniejszą rybą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pstrągi i okonek smakowały prawdziwą rybą....... :)

      Usuń
  5. no i co złowiłaś?!

    a Ty siedzisz czy stoisz?

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tradycyjnie robię zdjęcie ;)

      jeszcze nigdy w życiu nic nie złowiłam. Naprawdę nawet się nad tym nie zastanawiałam. Dzięki Tobie pomyślę, może czas coś złowić??? jak myślisz? :)

      Usuń
    2. Kochana, czas najwyższy ;)))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...