*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 24 czerwca 2015

przykre wrażenie...

usłyszałam komentarze o pewnej Dziewczynie, niepochlebne.....
Już miałam, wziąć Ją w obronę, sprostować, pochwalić, że kiedyś nawet o tym nie wiedząc bardzo mi pomogła.
Ale zatrzymałam się w pół zdania....... widząc zapał w oczach mówiącego, zwątpiłam. Przecież moja obrona spowoduje tylko większe ataki, gorsze słowa, mocniejsze zacietrzewienie.

Dyskretnie zmieniłam temat, przykre wrażenie pozostało.



15 komentarzy:

  1. w takich wypadkach zawsze się obawiam, że następna do zaatakowania będę ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ataku moze nie, ale do "oplotkowania" na pewno tak...

      z deszczowych Kaszub pozdrawiam :)

      Usuń
  2. I bardzo dobrze zrobiłaś. Staram się ucinać każde rozmowy o kimś, kogo nie ma, bo jeśli o tej osobie ktoś plotkuje, to później to samo będzie ze mną. Z takimi osobami nie zawieram głębszych znajomości i unikam ich. Tylko...co najgorsze, tych osób do rozmowy mam coraz mniej. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wszyscy nie są chyba źli? bo się załamię.........

      Usuń
    2. Oni wszyscy zapewne nie są źli, tylko nieświadomi... ;)

      Usuń
    3. A zrobiłaś dobrze, bo rzeczywiście nie warto okazywać wsparcia dziewczynie poprzez takich ludzi, bo nie dojdzie. Czasem wystarczy powiedzieć "Dzień dobry" mijając na ulicy czy w sklepie i serdecznie się uśmiechnąć. Sama wiedza, że nie wszyscy są przeciw już wystarczy, by stać się silniejszym. Tak na poczatek, tyle wystarczy. Nie zawsze można pomóc inaczej, ale gdyby ludzie tylko do tego się stosowali, świat byłby inny. No, ale niektórzy wolą komuś "nagadać", zamiast wesprzeć choćby tylko uśmiechem. I bardzo szybko oceniają... A zasada "mów zawsze tylko o sobie" nie boli. Pozostaje jeszcze kwestia fałszywego uśmiechu, ale to już odrębny temat. Przepraszam za to gadulstwo na Twoim wątku. :)

      Usuń
    4. dobrze się "Cię" czyta. Zawsze to lepiej poznać jeszcze czyjeś zdanie i spojrzeć na sprawe z innej strony...
      pozdrowienia wesołe....

      Usuń
  3. przykre są takie sytuacje.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem ludzie są jak taki chaber bez błękitu ;(((

    Podobno dobro, jak i zło, powraca do człowieka, więc pewnie nie wiedzą, że lepiej czynić dobro ;-/
    Najserdeczniejsze uściski posyłam do Ciebie na Kaszuby Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie serdeczne uśmiechy posyłam, muszę coś kaczego przygotować.... :)

      Usuń
  5. bardzo sprytne posunięcie z tą zmianą tematu :) - ja unikam jak ognia takich "dyskusji" o nieobecnych i zawsze w takiej sytuacji zastanawiam się co mówią o mnie gdy mnie nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem świadoma plotkowania, nie unikniemy go. Wiem, że dziewczyna nie może się bronić, ma problemy i żeby jej pomóc to nie ma chętnych. :)

      Usuń
    2. W mojej wsi kobity często mnie zapraszaja do plotkowania i ciągną za język. Przyznają, że o mnie też mówią, ale zawsze w samych superlatywach. :D Nie daję się ciągnąć za język i grzecznie wymiguję się od plotek brakiem czasu. Czasem mówię wprost, że nie lubię mówić o nieobecnych i już, ale nie zastanawiam się, co mówią o mnie, nie warto. Jak to ujął Opania, "zwisa mi to kalafiorem". :D

      Usuń
  6. ech, nie lubię takich momentów... ludzie koniecznie potrzebują wylewać swoje frustracje w taki sposób. Krzywdzą, bo tak im pasuje wpisać w obrazek daną osobę. Sami pozostawiają wiele do życzenia swoim zachowaniem :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...