*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 10 września 2014

post na blog (Blogger)

Jeśli zakładamy blog, to podstawy mamy opanowane.
Powinniśmy zadbać jeszcze o coś co nazywa się optymalizacją bloga.

Ale jeśli zależy nam na promowaniu bloga, na czytelnikach, czy wręcz na zarabianiu na blogu, to musimy się do tego trochę (???- myślę, że więcej niż trochę) przyłożyć.

Ja korzystam z ciekawych podpowiedzi Rudej.
 (Jak widać nie bardzo się przykładam, bo ruch tu niewielki :))
Natalia opisała to  dokładnie  na swoim blogu w dziale Blogowanie.
Można zajrzeć i poczytać. I skorzystać z wielu ciekawych podpowiedzi.




 Inne podpowiedzi do Bloggera można znaleźć tu:


zawsze do przodu.........

10 komentarzy:

  1. aLIS, o mATKO jEDYNA, A JA MYŚLALM, ŻE TAK SOBIE BĘDE NA TYM BLOGU PISAĆ, I JAKOŚ TAK SIĘ STANIE, ŻE KTOŚ TAM WPADNIE PRZEZ PRZYPADEK. a TU WIDZĘ, ŻE ... o kurcze Caps Lock mi się wcisnął. Oj nie to widzę, widzę, że to blogowanie to bardzo trudna sprawa jest i skomplikowana. To ja sobie tytuły pogrubiałam zwyczajnie, i te tytuły wymyślałam od serca a nie od SEO, czy jak mu tam. Zostałam dziś oświecona, a nawet porażona tajną wiedzą od Rudej. A jaka Ona ładna ta Ruda. Słoneczka Ci życzę , Papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie pisze Dziewczyna. Lubię jej posty. Ma pomysł na swój blog. Jeszcze pożytecznych porad udzieli, zaglądam tam często. SEO blogowo pożyteczne więc warto o nim wiedzieć, przyznam się szczerze, że też otworzyłam "gębę" ze zdziwienia, podczas lektury.
      Dzięki Tobie Słoneczko świeciło mi cały dzień Dziękuję Pa

      Usuń
  2. Możemy jeszcze polecić dwie książki Blog i Bloger Kominka.

    A swoją drogą w pełni się z Tobą zgadzamy - blogowanie wymaga dużo czasu i pracy. Dopiero zaczynamy i naprawdę czasami widzimy jakie to trudne. Okazuje się, że sam dobry tekst nie jest wystarczający. Staramy się promować naszego bloga przez FB ale widzimy, że do końca nie wychodzi. Bardzo często czytelnicy, którzy weszli na naszą stronę przez FB wstawiają komentarze nie na blogu ale na FB albo wysyłają do nas maila. Szkoda. Bo ich wypowiedzi są naprawdę wartościowe i stanowiłyby świetne uzupełnienie naszego tekstu. Ale co zrobić! Nie mamy na to wpływu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze wiele, wiele innych problemów, o których można byłoby napisać całe wypracowanie ;) Serdecznie pozdrawiamy!!

      Usuń
    2. Przygotowani , jak czytam jesteście super. Teraz czas na ciekawe posty.
      Kominka znam i poczytuję od czasu do czasu od bardzo dawna. Miał wtedy tylko jeden zwyczajny blog. Wam życzę wielu ciekawych pomysłów, licznych odwiedzających. I powodzenia. Trzymajcie się ciepło.

      Usuń
  3. Za leniwa jestem na robienie interesu z bloga :* kiss miła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie eM zawsze krótko i na temat.
      Mój blog nie spełnia, żadnych wytycznych Rudej. Począwszy od rażącej tapety( uwielbiam ją, Nessa miała jeszcze cudniejsze kiedyś, już nie umiem ich odnaleźć), czcionki, różnej wielkości zdjęć itp. Ale ja go lubię i jest mój i mogłabym jeszcze kilka rzeczy wypisać, ale dam spokój...

      Usuń
    2. Dlatego lubię do Ciebie zaglądać. Unikam blogów, które zarabiają na blogerach, dla mnie to lipa :P

      mnie się u Ciebie bardzo podoba

      Usuń
  4. To napiszę krótko: dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...