*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 26 września 2014

nowinki internetowe

 co to jest:
- hasztag 
zapoznałam się z nim przy temacie 

#‎jabłka


ciekawy artykuł:
 - bezpieczeństwo w sieci 
zawsze ważne i aktualne

piękny ogród na Kaszubach:
- The Garden
gdyby nie internet, mogłabym go nigdy nie zobaczyć

owoce najsmaczniejsze są właśnie teraz

12 komentarzy:

  1. Dobre strony Internetu, a ja pamiętam, gdy go wcale nie było:) Miłego dnia Alis, Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja pamiętam, pierwsze surfowanie nie trwało dłużej niż godzina dziennie, i jeszcze na łączu telefonicznym :)
      i dla Ciebie miłego dnia

      Usuń
  2. Oj, brzoskwinię bym zjadła taką, prosto z drzewa... a złodzieje dzisiaj wszystko potrafią, ale nie znam milionerów blogujących, no może Kasię Tusk i Kominka, w końcu oni to dostają od reklamodawców cuda wianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znów: mamy odmianę brzoskwiń najpóźniejszą z ostatnich., wszyscy już zjedli: u nas twarde (!) zielone (!) ale w końcu dojrzały ( bo miałam już: ostatnie czereśnie, jabłka, gruszki i śliwki, a jeszcze winogrona są najlepsxze po przymrozkach.....)

      Usuń
    2. eM, Ty jeszcze w sieci? U mnie dziś taki ruch, ze dopiero dorwałam się do kompa.

      Usuń
    3. Słucham zaległych audycji :) piszę esej

      i tak sobie zaglądam, to tu, to tam
      kiss

      Usuń
  3. Piękne fotki! Aż ślinka sieknie ;) Pozdrowienia i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieci bardzo lubią odrywać po kulce winogron--> to takie ekscytujące: kuleczka do buzi, kuleczka do buzi..........
      u Was cudne pomysły, idę podglądać i.... słuchać

      Usuń
  4. Znam ten The Gafden! Oczywiście wirtualnie tylko ale bardzo mi się podoba i śledzę!

    Ale u Ciebie też nieźle - wspaniałe zbiory Alis!

    Pozdrawiam wieczornie Alis :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbiory??? a śliwki, zielone koktilowe, gruszki jeszcze....................
      u Ciebie też pięknie, te dalekie miejsca.........................., bardzo dalekie (każde zdjęcie, oglądam kilka razy..., ale to tajemnica...)

      Usuń
  5. No dobrze: CZY KTOŚ widział prawdziwą pszczółkę na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...