*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 20 września 2014

kto lubi kiszoną kapustę

 kiszoną, nie kwaszoną
Próbujemy po raz czwarty.

pierwsza  (2013) udała się wyśmienicie
\druga (2013) niestety zepsuła się od góry
\trzecia (2014), w 4 słoikach--> ściemniała od góry do połowy słoika (piąty się uratował)
\czwarta (2014) właśnie przygnieciona w garnku kamiennym i dwóch słoikach z inicjałami, tylko: czasu potrzeba ...........



kapusta, kiszenie kapusty
Kiszenie kapusty to ciężka praca
dodajemy 1,5-2,5 dkg soli na 1 kg kapusty

12 komentarzy:

  1. Niech się kisi zdrowo i na zdrowie. Podobno jest rewelacyjnym źródłem witaminy C, Uściski, B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbujemy, bo nie mogę kupić kapusty, która by nam w stu % smakowała. W zeszłym roku zrobił taką szwagier, więc próbujemy..........

      Usuń
  2. Kisimy kapustę co roku, ale my pakujemy kapustę w słoiki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opisała byś to kiszenie, może wtedy moja przetrwała by zimę .... :)

      Usuń
    2. w słoiki i trzyma całą zimę: to chyba magia jakaś........

      Usuń
  3. nic nie mogę doradzić...nigdy nie robiłam :/ ...ale ...uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaparłam się, chyba będę próbować do skutku....

      Usuń
  4. Uwielbiam kiszoną kapustę... moja mama robi pyszną, no ale co z tego, jak do mamy daleko... tutaj to ani odpowiednije kapusty, ani warunków. Ale przed świętami w Polskim sklepie bywa niezła, więc upoluję sobie

    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki żeby się udała!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...