*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 31 lipca 2014

blog motywuje

do lepszych zachowań?
jestem wściekła, od klawiatury powinnam trzymać się na kilometr.
Najlepiej będzie, gdy napiszę dziesięć wykrzykników i pójdę spać.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak się kończy, gdy poczujemy się bezpiecznie i co z tym się wiąże: stracimy czujność.
Dałam się zrobić w konia. Kolejna lekcja życia? Zapamiętam.

4 komentarze:

  1. O kurcze! Musiało nieźle zaboleć skoro tak przezywasz!

    Buziaki i dobrą energię przesyłam...no i nie daj się...ludzie są różni - kwadratowi i podłużni...oraz taborety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mi przejdzie, czegoś nowego mnie nauczy. Czasem spłynie po człowieku, mnie tym razem dotknęło...

      Usuń
  2. Tak mi przykro, że ktoś zrobił Ci przykrość :-( Jest jednak tak jak napisała Mama Maminka, ludzie są różni, a przestrzeń internetu, która zapewnia anonimowość i bezkarność tym bardziej ośmiela do robienia sobie lepiej kosztem innych.
    Mam nadzieję, że chociaż angina w odwrocie i ustępuje pod naporem głaskanego miodku. Serdecznie Cię pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem tym razem w realnym życiu, wykrzyczałam się w internecie. Nowy dzień więc będzie chyba lepiej.
      choróbsko przeszło, oby nie na kogoś innego :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...