*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 14 maja 2019

obrót...

  • o 90 stopni
  • o 180 stopni
  • gdyby ktoś mi, rok temu- trzynastego marca powiedział, że w takim punkcie mojego życia będę, to popatrzyłabym na niego z niedowierzaniem...
... wierzę, wszystko jest możliwe. Dziękuję, że zaglądacie. Obecnie moc z tego czerpię. Potrzebną siłę zostawiacie....

4 komentarze:

  1. Alis, nie wiem co się dzieje,ale przesyłam Ci wiązkę dobrych myśli.
    Prawdę mówiąc i ja jestem teraz w takim punkcie,że chwilami nie wiem co myśleć i robić. Dlatego częściej, niż dawniej publikuję na blogu. To mi sprawia radość i dodaje otuchy.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie zaskakuje.. oby zaczęło na plus, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie cztery lata temu moje życie się przekręciło. Miałam wrażenie, że jakieś tornado mnie zamiotło i nie wiedziałam, gdzie góra, gdzie dół. Często w tamtym czasie myślałam: zwariowałam, teraz to naprawdę zwariowałam :-)
    A potem okazywało się, że wszystko dobrze, że właśnie ta droga jest moja. I, że coraz pewniejsze moje kroki.
    Wszystko się zmienia cały czas, obrotów będzie więcej, do końca. Ale jesteś silna, ty to wszystko robisz, cokolwiek się dzieje, poradzisz sobie doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, jestem a nawet jak mnie nie widać to i tak jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...