*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 6 września 2018

sprawdzam przepis

od czasu do czasu testuję nowe przepisy.
Tym razem zrobiłam chlebek ziołowy, o którym dużo się pisze na blogach. Dostępność świeżych ziół i zielonych natek bardzo ułatwia sprawę.

chlebek ziołowy chleb domowy z masłem pietruszka koperek czosnek cebula
chlebek ziołowy, pyszny, mięciutki, pachnący.....

ziołowy chleb domowy z masłem pietruszka koperek czosnek cebula

ziołowy chleb domowy z masłem pietruszka koperek czosnek cebula

ziołowy chleb domowy z masłem pietruszka koperek czosnek cebula
chlebek ziołowy przepis
zdjęcie tego co znajduje się na ekranie komórki- zrzut ekranu, print screen
Ja dodałam 10 dag mąka razowa 2000 i 50 dag mąka pszenna Basia. bystre oko MM wypatrzyło ciemniejszy odcień, zresztą moja Sis również to wypatrzyła :)

6 komentarzy:

  1. Alis! Działam! Dzięki za inspirację... :))

    Ps. mąka biała, czy mieszana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieszałam razową (10 dag) i pszenną (50 dag)

      Usuń
  2. Kurtka, nie lubię siedzieć w kuchni...ale chlebek lubię. Jak to pogodzić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować w końcu upiec, bo też wiele o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wyglądają takie chlebki z ziołami!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jeden przepis do Mamy Maminka mam, tu widzę lekkuchno inaczej, dla odmiany za kilka dni zrobię :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...