*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 15 września 2018

3xp

do poczytania:

takie spokojne sielskie wege blogowanie
GreenMorning

do posłuchania:

takie energetyczne:
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!

do przygotowania:
inka z miodem. Nowy smak inki z przypadku. Na urlopie zabrakło cukru i skorzystaliśmy na tym, że zabraliśmy dla znajomych słoik prawdziwego miodu z pasieki w pobliżu. Cudowny zapach i smak inki z miodem.

Cudowny zapach i smak inki z miodem
poranna kawka z sąsiadką.......



11 komentarzy:

  1. Inka z miodem- dobre.Ostatnio dosłodziłam miodem kompot śliwkowo-jabłkowy.Wyglądał tak sympatycznie jak Twoja Inka i bardzo dobrze z tym miodem smakował. Ładny blog do poczytania.Jednak ja-może chwilowo- lubię "rzeczy" bardzo "oswojone". Tak wiele w ostatnim czasie widziałam piękna, które okazało się w rezultacie pozą i wydmuszką, że już się tak nie zachwycam. Pozdrawiam serdecznie w deszczowy, sobotni ranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawie nazwałaś zjawisko pustki w środku: poza i wydmuszka. często też to spotykam.
      Udanego tygodnia.

      Usuń
  2. Inka z miodem powiadasz?! Takiej jeszcze nie piłam, bo po prostu nie słodzę, ale warto spróbować... :) Przeziębienie paskudne mnie dopadło, to ten miód będzie jak znalazł! Na szczęście jestem zaopatrzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdrówka dla Ciebie i udanego tygodnia MM :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to dobrze, ze przez przypadek to odkryliśmy. Ale przyznam się: miałam panikę w oczach gdy odkryłam na urlopie brak cukru. Totalna załamka była :0

      Usuń
  4. Inka z miodem SUPER :-) Wchodzi do codzienności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pacz co znalazłam :-) !!!
    https://www.youtube.com/watch?v=KTR6qLxjl2c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś boska AB, cudne. Inka i unas stała się hitem, wróciliśmy do domu a smak został z nami :) lubię nawet ją przygotowywać- piękny złocisty miód leje się do kawy....

      Usuń
  6. Piękne serduszko :)
    Gdybym tylko znalazłam na nie zastosowanie szyłabym je ciągle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdjęcie serduszka na tacy, moją poprzednią tacę z ziołami (taka biało zielona, na zdjęciach potłukłam i już tego wzoru nie dostałam. Teraz mam dwie, jedna z przetworami i ta z kawą i serduszkami. Ale mi tamtej było szkoda. Muszę do KIK- a zaglądać, może jeszcze trafię. I kosztują tam 12.99 więc można zawsze dokupić.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...