*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 22 września 2018

dwie możliwości

- gdy wieczorem zadzwoni telefon, a za oknem deszcz i błyskawice
  •  spokojna rzeczowa informacja: nagła zmiana pogody, zaskoczenie- trzeba zorganizować pomoc

  • atak, zastraszenie z zaskoczenia: odciągnę wszystko, za wszystko mi zapłacicie i to już w poniedziałek
PESA edit: 23.38
Sporo się wydarzyło, dziwny dzień...
młody na służbie, terapeuta na wizycie, wyjazd do Ślesina, wafle upieczone, spokojny kompot z truskawek, brązowy sos jak za dawnych czasów (przepyszny), wizyta-niewizyta sis, szybka decyzja, sporo wody z kropidła. Spotkanie na pucu, rozmowy. spokojne myśli, szybki łapcap... i filmik. Pierwszy w rodzinie i życiu skok na spadochronie. Dziwnie się losy splotą.....

I bardzo zły sen rankiem, pełna garść zębów. kłopoty poważne wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Nikt nie panuje nad pogodą. I dużo osób nie panuje nad emocjami :-) Spokój ułatwia... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i było.... , ale jest nieźle...damy radę. Dzięki ludziom na których można liczyć gdy się potrzebuje pomocy

      Usuń
  3. Życie w pełnym pędzie. Ale z zębami, to nie koniecznie. Śniły mi się czasem i nic. Gorzej małe dzieci....jak się śnią. Przynajmniej u mnie. SKOK NA SPADOCHRONIE ????OESU!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spadochron- też byłam w szoku.... u nas i żeby i małe dzieci.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...