*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 23 września 2018

serduszka

wafle i kompot z truskawek....
to tylko w sobotę....

serca... ja daję, sedruszka w waflach, serca na tacy, słodycz w truskawkach- i do was garść sympatii z serca podrzucam.
Gofry wafle serduszka
wafle serduszka
Gofry wafle serduszka
2 szkl mąki
2 szkl mleka
2 jajka
6 łyżek oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka / łyżeczka cukru
szczypta soli.
Nie smarujemy gofrownicy przed polaniem ciasta, bo ciasto zawiera już tłuszcz.

5 komentarzy:

  1. Pyszności! Jestem łasuchem ,więc patrzę z zachwytem!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowo i wzajemnie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ja muszę sobie taki waflownik kupić :-) serduszka na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja Mama podgrzewa w takim tosty śniadaniowe ze zwykłego chleba, wzorek też Jej wychodzi :)

      Usuń
    2. a jeszcze przepis dorzucę bo prosty, najprostszy na świecie, :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...