*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 21 września 2018

na .....

spokojny wieczór jesienny,
może być w ten weekend lub następny..


każdy o czymś innym, każdy dla kogoś innego. Różni jesteśmy...


Magic Mike XXL
Czas na miłość

lub

TuLLY
(to na ekino, może być trudno otworzyC film, trzeba próbować kilka razy)

3 komentarze:

  1. O! Tully jeszcze nie oglądałam. A ja polecam na efilmy.tv film "Nasze noce". Obejrzeliśmy z mężem. Cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wieczór taki, jak ten najbardziej lubię sobie poczytać, ale i filmem nie pogardzę. :) Widziałam wszystkie wymienione.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...