*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 10 września 2018

poniedziałek

.... poranki na rozpoczęcie nowego tygodnia zwykle są miłe, ten był. Sympatyczne spotkania, poranne uśmiechy, życzliwa rozmowa. I wyprawa młodej na 5 dniową wycieczkę.
Na popołudnie ważne spotkanie. Bardzo ważne na przyszłość..... Jak będzie....
Potrzebuję dobrych myśli, miłego słowa, uśmiechu, życzliwego spojrzenia.

jesiennie:

podgrzybki: w occie, mrożone, smażone
podgrzybki- przetwory, podgrzybki: w occie, mrożone, smażone

ogórki kiszone w 5 litrowej butelce
ogórki kiszone w 5 litrowej butelce

4 komentarze:

  1. U mnie kiepko w ten poniedziałek - pierwszy dzień pracy po dłuuugim urlopie :(

    Alis, życzę owocnego spotkania, trzymam kciuki i same dobre myśli posyłam :) Trzymaj się :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Posyłam pakiecik z dobrą energią. ŁAP :-)Będzie dobrze, jakkolwiek będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre myśli posyłam, Alis, niechaj Ci się darzy :)
    Kwa, kwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Posyłam wszystko, czego potrzebujesz. Intensywnie u Ciebie :* uściski

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...