*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 23 sierpnia 2017

ogórki

przetwarzam, przerabiam, wakacyjnie spędzamy czas....
komputerowo powrócę za chwilę.....

przypominam, jeśli mamy mało słoików możemy zakisić ogórki w butelkach plastikowych. Jeśli chcemy je kupić, możemy wykorzystać również wodę. Taką butelkę otwieramy zimą i wtedy przekładamy ogórki do mniejszych słoików, pod zakrętkę podkładając kawałek twardszego woreczka, np. po soli :)

ogórki kiszone w butelce po wodzie
ogórki kiszone w butelce po wodzie, zdjęcie i wyrób mojej sis.

5 komentarzy:

  1. A nam się nie udają :/ Podejrzewam, że kupowane ogórki są niedobre do kiszenia. A tak lubię je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ogórki są jasne.....
      to z domowego zagonka.
      U mnie doskonale po kolorze widać, że ogórki były kupione.

      Usuń
  2. Nie obawiasz się, że butelki plastikowe wejdą w szkodliwą dla zdrowia reakcję z kwasem wydzielany podczas procesu kiszenia? Mówią, że nawet wodę należy kupować w opakowaniach szklanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. to sposób wypróbowany, butelki są dopuszczone do kontaktów z zywnością, jeszcze się nie spotkałam, z negatywnymi opiniami po próbach :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...