*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 11 sierpnia 2017

czas zacząć....

przetwarzanie darów ogródka. Kolejna kolorowa porcja w zalewie kartuskiej gotowa


  Przypomnienie:



 

Zalewa do ogórków po kartusku:

4 szkl. wody
1 szkl cukru
1 szkl octu 10%
2 łyżki soli

drobno pokrojona cebula, łyżeczka gorczycy, łyżeczka pieprzu w ziarnach, łyżeczka ziela angielskiego, liść laurowy. Zagotować.
Do słoików: ogórki, kawałki papryki, gałązki kopru, plasterki czosnku, kawałeczki korzenia chrzanu. Zalać zalewą z cebulą i dodatkami. Słoiki gotować 6-7 minut.


Porcja wystarczy na 4 słoiki 0,9 l  

 papryka marynowana (również z zalewy po kartusku- z dodatkiem listka pietruszki, listka selera i łyżki oleju)

4 komentarze:

  1. Idę robić te ogórki po Twojemu, a miałam robić nic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i poleciałam ja Ci do Ciebie... a tam takie cuda!!! warto pisać bloga. Warto.
      usmiechy posyłam....

      Usuń
  2. :) wyglądają smakowicie :) na takie frykasy, to jestem skazana na polski sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to bardzo dobre miejsce na zakupy. Smak takich słoikowych przetworów jest super. Długo z nich też korzystałam. Teraz mogę przetwarzać to słoikuję :)))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...