*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 24 sierpnia 2017

spotkanie.....

maskotek po latach

koala, małpka i lew
jednastolatek na wakacjach, to świetne doświadczenia...... jak ja to lubię
- u Cioci to można się zmęczyć.............

  • koala była maskotką najstarszego
  • małpka średniego
  • lew najmłodszej
dwójka z nich bawi nowe dziecko, świetny prezent znajomej, jeszcze bawi po tylu latach......

4 komentarze:

  1. Każdy powinien mieć ukochana maskotkę, nawet w dorosłości, uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukochana maskotka to podstawa każdego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje nie przetrwały ... ale mojego syna mam do dziś kilka... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...