*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 30 sierpnia 2017

3xp

do poczytania:
o żywności
kilka razy ostatnio trafiłam na podobne artykuły.... media podkręcają atmosferę???

do posłuchania:

mój jest


do przygotowania:

oczywiście sezonowo, to zapiekana cukinia z farszem i serem. Oczywiście dowolnym farszem, mogą być zrzuty z lodówki. :) U mnie z drobiowym mięsem mielonym i kurkami.
cukinia faszerowana i zapieczona ok. 50 minut w piekarniku


kurki przygotowane w ten sposób



2 komentarze:

  1. Nie czytam artykułów o żywności od kiedy odkryłam zwykłą marketingową manipulację ludźmi. W ogóle obecnie okropnie manipuluje się a reklama to bije już rekordy bezczelności.
    Zostawiam pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam wyżej wyrażoną opinię:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...