*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 25 sierpnia 2017

3xp

do poczytania:

pogromcy reklam farmaceutycznych

do posłuchania: 
energetycznie, chociaż tytuł trochę mylący. Przebój lata, chociaż okazało się, że tekst nie jest dla dzieci.
Despacito

Chcę widzieć jak tańczą Twoje włosy,
chcę być Twoim rytmem,
byś pokazała moim ustom
swoje ulubione miejsca.
Pozwól mi przekroczyć Twoje strefy bezpieczeństwa,
aż będziesz krzyczeć
i zapomnisz jak się nazywasz.





do przygotowania:
zapiekanka z kurkami i serem
obiad w wersji letniej- leśnej: zapiekanki z bułek z kurkami i koktajl jagodowy

kurki przygotowane w ten sposób

4 komentarze:

  1. bułka z kurkami i zapieczonym serem, o raju :) idę poszukać jakiegoś syra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz szczęście, że nie zdązyłam zrobić zdjęcia przypieczonej, zrumienionej zapiekance..... te to dopiero wyglądały.... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. te też już z zamrożonych, mam takie zapełnienie zamrażarki, że muszę coś podbierać, zeby dokładać... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...