*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 18 października 2016

3razy p

do posłuchania: jesiennie
odpowie Ci wiatr


do poczytania:

przyprawy w naturalnym środowisku

 do przygotowania:
smaczne mini zapiekanki bułki:
u mnie ze smażonymi w panierce gąskami (gąska zielonka)
gąski lubimy w zalewie octowej oraz smażone jak schabowego na patelni

8 komentarzy:

  1. Trochę Ci zazdroszczę bo u nas nie ma wcale grzybów. Z gąsek jeszcze u mnie lubią zupę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spontaniczny wypad był, I nikt nie miał pozbierane to udało nam się grzybobranie :) Dużych ilości niestety nie ma :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. śpiewałam to kiedyś na akademii, takie małe wspomnienia gdy zna się dobrze tekst...

      Usuń
  3. Zapiekanki z grzybami-pychota! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...