*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 20 marca 2015

w piątek,............... następny

 I cytat, który pasuje do mojego dzisiejszego humoru..........


Choćby świat walił mi się na głowę, zawsze jedno było pewne – co tydzień, uparcie, dokładnie o tej samej porze był piątek.
 (Marta Zaraska - "Lepszy świat")


 sernik na lepszy humor



7 komentarzy:

  1. Jaki smakowity ten sernik na lepszy humor :)
    A ja oglądałam zaćmienie słońca na bezchmurnym niebie - cudnie słońce nadgryzione przez księżyc.
    I jak ślicznie ptaszyna jakaś na gałęzi obok okna mego więzienia śpiewa ... pijujuju, piiii, iju, iju, iju :)))
    Kurcze, a może kacze, jakie życie jest piękne :))))
    Przecieplutko ściskam Cię Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życie jest piękne! czasem tylko dołek po drodze się znajdzie. Dziś dzień szczęścia: to słoneczko piękne, też spoglądałam w niebo...........

    :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. piątek, piateczek, piątunio ;))

    ..Ty wiesz jak pocieszyć! i chwała Ci za to :))

    ...a odchudzać będziemy się od poniedziałku ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach jeden mały kawałeczek przy odchudzaniu można......... :)

      Usuń
  4. Apetyczny sernik, wspaniały cytat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak pomyślałam, może nawet poszukam książkę............
      u mnie tak potrzebny deszczyk pada........ bardzo sucho po zimie u nas........
      pozdrowienia eM :)

      Usuń
  5. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...