*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 13 marca 2015

czy masz kiełbasę w lodówce?

sprzątałam lodówkę. Smakowicie?
  • jeśli masz w lodówce: szynkową lub żywiecką, zrób leczo lub fasolkę po bretońsku
  • jeśli masz w lodówce: zwyczajną lub śląską, zrób kiełbasę po węgiersku
  • jeśli masz w lodówce: parówki lub cienkie parówki, zrób koreczki lub gąsienice...

5 komentarzy:

  1. Ojejuńciu. Szkoda, że nie mieszkasz gdzieś po sąsiedzku. Zaraz bym była... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tylko planując publikację, nie pomyślałam, że piątkowo dziś, a ja takie smaczki podsyłam.
      :)

      Usuń
  2. Alis, co tam kiełbasy!
    Podobno masz kaczuszki, żółciutkie Reni potomstwo :)))

    Gratulacje !
    Kwa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie planowałam kaczego postu, ale specjalnie dla Ciebie Kaczko z uśmiechami wstawiam zdjęcie maleństwa :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...