*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 19 marca 2015

jak wyrobić w sobie nawyk..... 2

jak wyrobić w sobie nawyk......1

 

próbuję, mobilizuję siebie i nie tylko....

zakluczyć za sobą drzwi ....
  1.  na podwórku, winogrona przycięte, gałązki wywiezione, ploteczki zaliczone......... (09.03)
  2.  podwórkowe zabawy z psami (10.03)
  3. wyjazd na wesoło (11.03)
  4. spacer krótki, króciutki, bo goście będą (12.03)
  5. Krystyny, Bożeny, trzeba odwiedzić solenizantkę (13.03)
  6. wyjście na uroczystą kolację po sąsiedzku (14.03)
  7. ze spaceru nici, zimny wiatr odebrał całą chęć na wyjście... (15.03)
  8. krótkie wyjście..... (16.03)
  9. kino zaliczone: DP,  miło, lekko i przyjemnie, w fajnym towarzystwie można spędzić czas. (17.03)
  10. 30 min spaceru na siłownię (bez ćwiczeń ;) udało mi się wygospodarować........




kolejne 10 dni za mną, nawyk budowany...

5 komentarzy:

  1. Też mam potrzebę wyrobienia w sobie nawyku do rzeczy, które wciaz leża odłogiem, sprawiajac, iz nie jestem z siebie zadowolona. i wymyslam sobie sto innych, niby to wazniejszych czynności, zamiast wziac sie za to, co naprawdę doczekać sie nie moze na zrobienie. A wiosna dodatkowo jakosrozleniwia. To dziwne - niby w człowieku wiecej energii, światła, checi działania, a jednoczesnie jakaś niemoc i senność.
    Pozdrowienia słoneczne zasyłam Ci Alis!:-))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze to określiłaś, jakaś niemoc i senność. Właśnie takie nastroje wokół. Na blog to wrzucam właśnie w celu motywacji siebie., aby trochę to popchnąć do przodu :)

      I ja pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  2. Dużo robisz dla siebie, codziennie coś :) Najbardziej podoba mi się wyjazd na wesoło :)))
    Miłego dnia i słoneczka dla krokusów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie "kopniaczki" dla siebie, u Ciebie to dopiero motywacja i przygoda. Podziwiam z uśmiechem.

      Usuń
  3. Siłowania bez ćwiczen to coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...