*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 27 stycznia 2015

Nie wolno nam zapomnieć!

27 stycznia 2015 r. mija 70. rocznica wyzwolenia KL Auschwitz


70. rocznica wyzwolenia Auschwitz jest czasem, w którym powinniśmy na nowo wsłuchać się w głosy świadków – ofiar i ocalałych. Ich słowa są dla nas dziedzictwem.


i post: dotknąć historii u BB


Nie wolno nam zapomnieć!

8 komentarzy:

  1. Dobrze jest razem pamiętać i razem czuć rzeczy ważne. Dziękuję Alis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mija rocznica. Przez moje miasto szedł Marsz Śmierci, a do dziś odbywają się piesze rajdy jego szlakiem. Pracując w szkole, chodziłam na nie z uczniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka prawdziwa historia, można ją poczuć. Jako dorośli będą bardziej świadomi...
      potrzebna inicjatywa
      :)

      Usuń
  3. Poza tematem, a właściwie w temacie - nie można zapomnieć o sobie. Alis, obok posta zobaczyłam witrynę wyzwania u Pani swojego czasu. Zajrzałam, "kupiłam", dzięki. Byłam wczoraj u lekarza i pod wpływem chwili i emocji zaczęłam ćwiczyć - to wsparcie do budowania nawyku spada mi z nieba.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie tak sobie to wkleiłam, bo ciekawe, mobilizujące i żeby tam zajrzeć czasem. I oczywiście: może komuś się przyda. Ja do 1 lutego chyba już nic mądrego nie wymyślę, A bieganie, kijki czy rower muszą poczekać do wiosny bo mnie zimowa aura nie przekonuje.

      Chyba, że Chodakowską na jutubie włączę ;))))

      Usuń
  4. Nienawiść głównie jednego człowieka potrafiła doprowadzić do takich tragedii...

    OdpowiedzUsuń
  5. upadek człowieka na każdej jego płaszczyźnie - oby nigdy więcej !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...