*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 4 listopada 2014

Biegnij

tak sobie śpiewam dziś.........
jak już się piosenka przyczepi, to trudno przestać..........
I mały fragment tekstu:

Biegnij przed siebie, uciekaj
Zanim złapie Cię czas.
Pewnie przed siebie idź
Nim zmęczenie da o sobie znać.
Świat dla nikogo się nie zatrzyma,
Zdradzi Cię nie raz.
można przed siebie, ale można też wyżej........

9 komentarzy:

  1. Czasu nie oszukasz... ale kotek zdziwiony na tym zdjęciu

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszukać czas? nie to nie ja... :)
      znasz największe przekleństwo chińskie?
      "bodaj byś w ciekawych czasach żył"
      dla mnie ten czas jest cudny, może tylko chciałabym go na chwilę zatrzymać?

      Usuń
    2. a kto by nie chciał? Mnie irytuje jak tak pędzi, a pędzi...

      Usuń
    3. 1000 procent racji masz, pędzi jak szalony
      piątek i już następny piątek i następny...

      Usuń
    4. no właśnie :* kiss miła

      Usuń
  2. tYLKO JAK POTEM ZLEŹĆ NA ZIEMIĘ :) uŚCISKI, b

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu biec jak człowiek czasami taki zmęczony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrosną, wyrosną
      moi szybko wyrośli i już ogonków przy mnie nie było :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...