*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 8 października 2014

dobro wokół nas

Zaczęłam się przyglądać na wyrazy sympatii dookoła. Czy ludzie są życzliwi?
uśmiech wywołały:
  • sympatyczna rozmowa w kiosku z gazetami
  • życzliwe pomachanie znakiem drogowym przez Pana Stopka
  • sympatyczny telefon od Znajomej
  • smaczne mini pączki przyniesione do kawki przez Dużą
  • armia* z prośbą przychodzi do mnie, nie odmówię im
* małoletni (sztuk 4) z  uśmiechem  się garną i po prośbie, jak tu im odmówić?

kocia ferajna sztuk 5 :), cztery białe i jeden czarny, można się im przyglądać przez godzinę :)))))

12 komentarzy:

  1. Alis, ze szczera sympatią ściskam Cię i pozdrawiam b :>)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście szczerą (ą). A czemu kotki przez godzinę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kocia mama pozbierała je potem i zaniosła w bezpieczną kryjówkę. Tam je poprzynosiła, aby się na słoneczku wygrzewały. Ale tam trasa przejazdowa jest, więc niebezpiecznie. Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Miło to czytać :) Mam wrażenie, że jakoś tak mamy, że najczęściej widzimy tylko to co czarne i złe... A przecież zawsze jest jeszcze druga strona ;) Z pozdrowieniami! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio staram się łapać te lepsze chwile, bo coś pesymizm mi się zakradał szparkami.
      Z uśmiechami. Powinnam komentarze tam jeszcze dopisać, bo takie sympatyczne i miłe :)

      Usuń
  4. Bo Dobrym Kobietom wszystko się przydarzy
    I dobro, i miłość, i szczerość los uwarzy...
    A czarownicom miotła pozostaje,
    Niesmak i smrodek...a na nosie dwie kurzaje

    buziak Alis

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ się roześmiałam
      dzięki serdeczne

      chyba się mało śmieję ostatnio :)
      tylko te słabe uśmiechy buźki rysuję. Pędzę za chwilę do Ciebie, bo coś nowego widzę

      Usuń
    2. Ależ to fajne! :) :) Piękny komentarz! :)

      Usuń
    3. akurat jadłam obiad i zjadłam słowo "wielkie"...ma być: a na nosie dwie wielkie kurzaje ;))))

      Usuń
  5. życzliwość jest w nas buziaku :)

    uśmiechy posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki
      od Ciebie też mi skapnęła...
      zabieram uśmiechy i idę umyć okno

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...